Inget bokat i helgen:-)

Det är första helgen på länge som inte är uppbokad. Ska försöak lägga ner lite energi på hus och hem. I onsdags var jag hemma eftersom utställningen blev inställd.

Morgonen började med bilmekaniker-jakt och resultatet blev negativt... ingen kunde ta emot oss förrän i augusti. Ringer till Kenneth och beklagar mig.... och svaret jag får blev: Jaha... jag kommer väl hem då så åker vi och köper ny bil !!!!!


Sagt och gjort... några timmar senare kommer vi hem och var ägare till en XC70. Leverans skulle ske innan onsdag nästa vecka. Men ibland har man tur som en tok och dom ringde från bilfirman i dag så vi ska hämta hem bilen i eftermiddag.

På hundfronten så tränade jag och Sussie/Myzzko i går på Botkyrka. Rutan, apportering, hopp och fjärr. Längtar lite till nästa privatlektion så vi kan gå vidare:-)

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Grattis till fina bilen =)

2008-07-11 @ 18:26:30
URL: http://puli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0