Hemma på vår gård....

......där står en gammal ford, utan hjul och utan däck och motorn den är väck.......

Det är ungefär så det känns just nu - bilen stannade 3 gånger på vägen hem från jobbet. Jag åkte hem vid 16-tiden och var inte hemma förrän nästan 18.30. Min gamla "Bettan" har gått bra med sina 21 år på nacken.... men nu ska den minsan jävlas.... och vi som ska till Öland nästa vecka.....

I morgon skulle jag och Susanne med Biggles till Möklinta.... det blev inställt av andra anledningar men min dag kommer att gå åt till att jaga bilmeck. Önska mig lycka till i semestertiderna:-)

Väl hemma så blev det en rastningsrunda med hundarna och sen kördes Zyrran i lite linförighet, rutan och apportering.....

Susanne och Myzzko slängde förbi eftersom jag ska ställa Myzzko på rasspecialen i augusti (kelpie). Han har fattat att han ska stå och det börjar se riktigt bra ut *ler*..... lilla fina Myzzko!!! Vi ska väl ta någon onsdag i Flempangaraget också:-)

Kommentarer
Postat av: susanne

Kanske dax att inse att en ny bil skulle sitta fint:)Vi hörs i em. får ställa in förhoppningarna om träning här i kväll misstänker jag när din bil spökar! Kram!

2008-07-09 @ 10:22:25
URL: http://bjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0