BadHelg

I helgen har vi invaderat Lida´s Hundbad. Vi fick på lördagen ihop 5 rottisar (+ en sheltie) och 8 personer.... på söndagen var det bortfall av Tobias som hade bränt sig i solen.

Solen värmde (och stekte) så på söndagen så var det ett gäng grillade personer som träffades igen:-) Hundarna var även dom lite mer lugna under söndagen.

Lotta Jägare tog en tur på vattenskidor under lördagen - och vi var imponerade eftersom hon inte ramlade...... Jag undrade nästan om hon hyrde en stuntman????



...men när jag zoomade in bilden så måste jag erkänna att det var Lotta (om hon inte lånade ut sin bikini?)



På begäran så läggar jag även in bildbevis på att  jag badar..... hoppas att Lena (med Elsa och Drama) nu är nöjd eller kräver du fler bildbevis?????


Lilla Lizza startade sin simkarriär i helgen.... Tobbe ställde upp som lekfabror...


..sen simmade Lizza som en liten utter.


Alla hundarna badar.....


Eddie var också med. Även han simmade gladligen efter pinnar i värmen.


Jag badar med Zyrran och Vizca.....(igen)


Mamma Vizca och Zyrran simmar ikapp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej då, Lena, jag SER ju att du badar, så jag är mer än nöjd! :) Hoppas att ni har en skön sommar! Jag börjar faktiskt känna mig redo för att åka hem och träffa er alla igen!



Kram till dig från mig!

2008-08-03 @ 19:50:16
URL: http://hem.bredband.net/b437086

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0