Lördag med regn och blåst

image78Igår så åkte jag till jobbet för att ta hand om supporten - jag åkte hem straxt efter klockan 2 då min kropp sa i från. Hundarna fick sig en liten sväng men annars var det bara lugn och ro.

Idag på morgonen stack vi ut till skogs och det är så roligt när vi närmar oss fälten, Zyrran spänner upp sig och vet vad som är på gång. Det är så härligt och se när hon sträcker ut sig i full sprutt. Eddie springer mest runt och vet inte varför, men glad är han:-)

Det kom lite regn men jag var mest förvånad över att det inte blåste mer än vad det gjorde. Jag tror att vi kommer att klara oss rätt bra ändå här i Stockholm.

Zyrran hittar en hel del vattensamlingar som man bara måste hoppa ner i och plumsa runt i - frågan är om hon är en säl? Nu ligger hundarna nöjda med mätta magar och tuggar ben och vi ska sticka iväg till Kungens Kurva för att hämta lite delar till takboxen (om gubben kommer upp ur soffan någon gång)*ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0