Härliga söndag

Det var så skönt att vakna i sin egna säng i morse. Vid halv nio tog jag ut hundarna på en sväng i skogen, grannen med Zorro var med också. Zyrran och Eddie fick nu röja runt lösa i snön. Zyrran och Zorro har roigt ihop och Eddie tycker mest att dom är för buffliga. Efter en timme var vi hemma igen.

Han mysa i soffan med en kopp kaffe och gubben. Sen bar det iväg hem till mamma och pappa. Tyvärr så lades pappa in på sjukhuset i fredags när han var där för att ta prover. Lunginflammationen har inte gett med sig, hjärtflimmer och nu dessutom vatten i lungorna.

Jag hjälpte mamma med lite småsaker eftersom hon inte är helt funktionsduglig efter stroken för 2 år sedan. Sen tog vi och åkte till sjukhuset och hälsade på pappsen. Vi kunde inte vara kvar så länge för han blir så trött, en halv timme räcker. Han såg faktiskt sämre ut än vad jag trodde han skulle göra. Känns bra att han är under vård och uppsikt.

Jag har en massa saker jag måste komma i håg i morgon
image73*Prata med pappas läkare
*Anmäla till rasspecialen
*Fixa månadskort till äldsta grabben
*Kolla hotellrum på åland och utställningen där
*Laga Tobias element på övervåningen
*Ringa min mormor
*Eddie ska få en genomgång på Botkyrka
*Försöka laga låset till takboxen

Hjälp, jag har inte tid att jobba heltid....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0