Vilodag:-)

Dagen har inte inneburit någon hundträning - bara "tråkiga" promenader:-) I morgon blir det andra bullar för då fyller Consenzas första kull 1 år. I natt blir det exakt ett år sedan Ingela ringde mig och sa att "det" hade börjat och Kenneth hoppade i kläderna för att skjutsa över mig...... Det är en morgon jag aldrig kommer att glömma.

Dom valparna som bor i närheten, mamma Vizcas med syskon, ev. pappa Gunde och har vi extra tur så kommer även mormor Anja till F18 för att fira med oss.

Rapport kommer i morgon med förhoppningsvis många bilder:-)

Nu ska jag duka in lite gott i vardagsrummet för vi ska se Let´s Dance....

Kommentarer
Postat av: Petter

Hälsa Grattis! : )

2008-02-08 @ 19:56:41
URL: http://daxvax.blogg.se
Postat av: Frida

Vad roligt! :) 1års partaj !

kram kram / frida

2008-02-08 @ 19:57:08
URL: http://frilligt.blogg.se
Postat av: Lena

Hej Frida och Petter!!!

Kul att ni tittade in - Självklart ska jag skicka vidare grattis-hälsningen och vi ska ha "kanon" roligt på kalaset i morgon:-)

//Lena

2008-02-08 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0