Studiebesök i en sökgrupp

image94Idag hade chansen att få följa med Sussie/Myzzko och deras sökgrupp till Lida. Jag hade erbjudit mig att figga eftersom jag aldrig hade sett hur sök ser ut i praktiken. Mycket spännande och trevligt. Jag hann även lägga ett ängspår till Zyrran som inte gick så fantastiskt bra!!! Hon är för taggade och forcerar därför spåret.  Jag har sagt det förr men blir mer och mer övertygad. Slutet hittade hon precis när jag tänkte ta henne tillbaka till bilen.

Lade även ett spår till en av tjejerna i gruppen och det hade tydligen gått bra - jag var tvungen att åka innan........

Jag smet som sagt tidigare eftersom jag skulle tvätta bilen hos mamma och pappa. Vi fick även en stund på deras fotbollsplan för lite lydnad som avslutades med en promenad med mamma.

Väl hemma så dök svärmor med James upp. Det var lite kloklippning och sen tog jag bort ett par tovor på honom bakom öronen - han tycker om mig lite nu för jag hade kyckling och bjuda på *ler*.

I morgon är det lydnad på Botkyrka som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0