Ringträningen är igång igen

Som sagt i dag blev det ringträning. Jag hade dessutom turen att kunna kompa på eftermiddagen så jag kunde laga mat tillsammans med min gubbe hemma:-) Fixa och trixa lite i hemmet och sen bar det av till Flempan.

Marie var där med Peg och Biggles var med men den här gången var inte i sällskap av Susanne utan med husse David. Tyvärr så hann vi inte umgås så mycket för det var ett bra tempo idag på ringträningen.

Zyrran har blivit väldigt duktig. Det ser för härligt ut när hon ställer upp sig och svansen går i 180. Känner mig väldigt nöjd med kvällen nu när jag sitter och dricker en kopp kaffe efter kvällsrundan,  klorna är klippta och hundarna ligger nedanför och gör mig sällskap. Vad gjorde man av kvällarna innan man hade hund?

Nu är det ungefär 4 veckor kvar till rasspecialen och jag verkligen längtar dit. Ska bli roligt att få ställa henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0