.. och så kom det snö....

Snöandet startade redan i går. Kvällskissen kunde ske i skogen eftersom snön lyser upp. Eftersom vi hade huset fullt i går och fram till 2-tiden så var det inte så konstigt att jag blev väckt av telefonen klockan 8. Astrid ville ha sällskap i skogen. Självklart, sa jag , hoppade upp och klädde på mig och sen bar det av och det tog 2 timmar innan vi kom hem.

Sen har dagen gått i soffans tecken. Jag har sovit middag och varit allmänt lat:-) På eftermiddagsrundan stannade vi till och körde kontakt och position. Det är så mycket enklare att träna 1:ans moment. Man kan bara stanna till ett par minuter och sen bara gå vidare. Eliten är det ju värre med eftersom det krävs så mycket rekvisita*ler*

Nä, nu ska jag sätta mig och göra lite nytta med datorn - känns ganska lagom:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0