Lilla James

Ja, som sagt vi gick ner och hämtade James för att sedan gå hem igen. James har tillbringat dom sista två månaderna med löptikar och var rätt skruvad i huvudet. Han blev störtförälskad i Eddie och insåg inte sitt misstag. Eddie tycker inte om att en annan hane försöker sig på ett förspel där han är inblandad. Eddie sa ifrån och sen gick James och småtittade på Eddie hela promenaden hem.

Väl hemma så bytte jag hund och ut i skogen med Zyrran. Vi var inte ensamma i skogen kan jag säga. Men det är alltid roligt när man får beröm av andra hundägare att Rottweiler sköter sig bra. Går på stigen i godan ro, Zyrran släpper kontrollen på mig varav jag ska tvärvända för att springa och gömma mig... trodde jag..... det var en rot i vägen och vips så låg jag på backen. Zyrran blir överlycklig och då har jag henne över mig . Det finns ingen hejd på henne utan hon satte igång och pussade mig i hela ansiktet........ Hon är go prinsessan.

Väl hemma så bytte jag hund igen. Tobias hängde med för nu skulle vi ner och lämna tillbaka James. När vi var klara där nere så började vi gå hem igen.... med James. Svärmor ska ha honom nu på prov en vecka.

När vi kom hem så kändes det att jag i stort sett hade gått sen klockan 8 i morse och fram till 16-tiden...... Det var skönt att få landa hemma några timmar innan det bar av till mina föräldrar. Nu var det Eddie´s tur att vara hemma och Zyrran fick hänga med.  Jag börjar bli lite orolig när jag är där för idag hoppade Zyrran upp i deras säng och mamma och pappa tyckte det var helt ok - För hon är ju så söt!!!! 

Zyrran åkte ner från sängen även om mina föräldrar protesterade. Jag vet vad hon kan göra med täcken och kuddar.......och jag tycker inte om att sy!!!!

Väl hemma på kvällen så fick jag rapport från svärmor. Det går kanonbra. Lilla James är en kelgris och pockar på svärmors uppmärksamhet och går efter henne i lägenheten:-) Svärmor stortrivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0