Ledig fredag

Var hemma idag eftersom Eddie har varit risig i magen. Här på eftermiddagen kunde jag se en betydlig bättring:-)
Dagen har jag fördrivit genom att städa. Gud, va skönt att vara hemma en hel dag. Dom har bara fått korta rundor i dag *ler* men å andra sidan har jag stökat omkring och hundarna hjälper ju gärna till mellan varven.

Zyrran gick som vanligt igång på dammsugaren och det kan jag väl hantera men att Eddie har börjat med dom fasonerna också är väl lagom galet. Rätt som det är så sitter en sheltie i dammsugarröret.....samtidigt som rottweiler tar munstycket.

Ärligt talat så fintade jag in dom i vardagsrummet och sen stängde jag..... passade sen på att även moppa av när jag kunde jobba ostört.

Eftersom jag är hemma så ska jag laga mat??!! Undra om jag kommer ihåg hur man gör..... Jag är ju rejält bortskämd med att slippa sköta handling och matlagning. Kenneth gör sånt mycket bättre.

Nä, dags för ett sista ryck... för dagen. I morgon får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0