Kissrunda i mörkret!!

Efter jobbet så slank jag in på Willys i Tumba för att inhandla någon mat till "alla" barnen i huset. Jag har ju fått 3 extra-söner:-) Det är LAN-dagar på övervåningen. Potatisburgare blir bra - lättlagat och går fort *ler*.

Sen var det raka vägen till Botkyrka för att träna med Maria/Seiko och Susanne/Myzzko. Vi kommenderade varandra och hjälptes åt. Idag var Eddie lite mer uppe i varv eftersom han fick sitta och vänta uppbunden på planen. Man ska väl prova allt på träning....... Eddie gick bra och det var bara rutan som var lite knixig.... men det finns en lösning även här:-)

Zyrran fick lite linförighet, inkallning och budföring. Nu behöver jag inte ropa på henne utan hon springer glatt tillbaka till mig även om mottagaren har korv......

Vi avslutade med en liten "kiss-sväng" ner till Vårsta fram och tillbaka. När vi var på väg tillbaka insåg vi att vi skulle gå på den slingrande, mörka bilvägen som går ifrån stora vägen..... skitbra med tanke på att ingen hade reflexer. Jag saknade min pannlampa vill jag lova.

I morgon är jag ledig eftersom Micke ska till tandläkaren..... efter detta uppdrag blir det bara hundaktiviteter:-)

Kommentarer
Postat av: kristiina

tack Lena för att du föder även min son =)=)

2008-02-25 @ 22:28:51
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: kristiina

...alltså förser honom med föda *ler*

2008-02-25 @ 22:30:34
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: Lena

Ja.... men vänta med att tacka... du vet ju hur bra jag är i köket *ler*

//Lena

2008-02-25 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0