Ingen träning i går..

istället tog vi en lång promenad med Astrid och hennes två hundar.  Vi passerade många vattendrag  och varenda gång så går Zyrran igång i turbo-läge och hon nästan skriker "BADA". Här får jag jobba henne och visst kan det bli en del meningsskiljaktigheter men än så länge har jag dragit det längsta strået.

Hon var rätt rolig i går. Kenneht och Tobias var hemma och sjuka. När jag kom innanför dörren så sprang hon och hoppade upp i soffan och lade sig på Kenneth och började pussa på honom hysteriskt...... hade hon övertagit honom nu eller??? Står jag utan man??

Vi får väl se vad hon säger idag - men jag tror jag kan lura henne med att säga att vi ska till klubben och träna lite:-)
I morgon ska vi på ringträning - det var ju ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: kristiina

vad härligt med en jycke som är vädertålig =)=) jag ska också ha en allvädershund nästa gång...
Kram

2008-02-05 @ 11:24:23
Postat av: Lena

Ja men det är inte alltid så lätt att stå kvar på benen när hon bara rycker till och ska rusa till vattnet.......

//lena

2008-02-05 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0