Hon intog min säng...

efter halva Let´s Dance. Jag tog hundarna till klubben efter jobbet och började med att köra igenom Eddie. Mycket fokus på position och att inte ligga för långt fram. Rutan och target börjar han greppa. Sussie hjälpte mig med apporteringsdirigeringen och han tog fel apport två gånger. Utebliven belöning och till slut så lyssnade han på vad jag sa.

Zyrran fick sig även hon en "liten" drillning. Position och vänstersvängar . Fortsättningen med target gick bra idag så där ska vi fortsätta. Inkallningen blandades med ingångar och hastighet. En platsliggning med Myzzko hann vi också med. Apporten har hon också förbätttrat, plockar upp och kommer in i rätt position. Vi nöter på.

Nu är det två nöjda hundar i huset var av Zyrran har intagit min säng!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0