En bra torsdag:-)

Arbetsdagen har faktiskt varit riktigt bra. Sånt som har hängt över mig ganska länge har blivit gjort och vi på avdelningen känner att vi har hunnit i kapp med arbetet. Även om jag var på jobbet 07.40 i morse så när jag skulle åka hem så var klockan nästan 17.00....... jobbade en timmer övertid bara så där utan att veta om det:-)

Hem och byta om för att ta hundarna till Botkyrka BK. Jag var tvungen att lämna lite papper till kassören och varför inte samköra med lite träning *ler*

När vi skulle åka så var jag och Zyrran redan klara medans Eddie for som en raket mellan mig i hallen och Tobias i köket ( som hade köttbullar). Det slutade helt enkelt med att jag och Zyrran gick, stängde dörren och åkte själva. Jag tänker inte tjata för att han skall följa med. Vi får se om han är mer "vaken" nästa gång.

Det var inte så många ekipage på klubben, jag kunde räkna till 3 förutan mig. Min fråga är: tränar bara folk hund under sommarhalvåret när det är "lagom" varmt och sol???

Japp, Zyrran skötte sig som vanligt *ler* och återigen en nöjd matte. Idag dricker jag inte kaffe utan jag har tagit mig ett glas vin. Jagt är värd det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0