Dagen efter

Blir så glad när jag tänker på alla som var med i går. Jag glömde säga tack för presenterna som Zyrran fick - hon är överlycklig och står mest och blänger mot skåpet där godsakerna finns.

Tog ut hundarna i skogen en kort sväng och fick Zyrran vara hemma medans jag tog Eddie och gick förbi svärmor. Vi skulle nämligen gå ner och hämta en hund. En 9 årig sheltiehane som ska omplaceras. Det är inte jag som ska ha honom utan svärmor. Hon har pratat om att hon vill ha en "kamrat" och gå ut och gå med.

Av en slump så frågade en sheltieuppfödare som har djuraffär här i Tumba om hon hade någon äldre hund som behövde omplaceras - och det hade hon. Så nu är James hemma hos svärmor, en bedårande liten hane som är söt som socker och kanonhärlig.

Vid 2-tiden ska vi gå ner med honom igen och prata lite. Svärmor är rätt tagen av den lilla killen.

Ny rapport kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0