Besök från Japan

Idag när jag gick igenom loggarna till hemsidan så konstaterade jag hade någon från Japan har varit inne och hälsat på. Undra om personen i fråga förstod något:-) Tror inte det.

I dag efter jobbet så åkte jag och installerade skrivaren på klubben. Samtidigt passade jag på att köra Zyrran på planen. Hennes lägganden är grymt snabba nu och vi får se nästa vecka vad vi ska göra för att gå vidare.

Rump-kontrollen släppte idag, vi får se om den finns kvar i morgon! Hon är riktigt duktig nu när jag bara flyttar ut hälarna - vips så flytter hon efter:-)

Hennes fokus på mig har förbättrats avsevärt - händer inte lika ofta att hon tittar bort. Stunderna blir längre och längre:-) Träningen med ställande under gång har även det gett resultat - frambenen bara låser sig *ler*

Vi körde framförgående också idag - 5 skick och varvade med "boll" och utan. Snyggt och prydligt - stannar på kommando men tittar gärna bak på mig...... Så fort det känns riktigt bra så ska vi börja gå åt båda hållen:-)

Väl hemma så tog vi en sväng - sista rastningen - nu sover rottweiler och hon har inte ätit en smula.....men då måste man förstås räkna bort köttbullarna:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0