Amerikanare!!!

Min arbetsplats blev för några år sedan uppköpta av ett amerikanskt företag. Det kan jag leva med. Det började med att dom spärrade MSN. Ok - går att leva med också men det var bra att ha då vi inom arbetet nyttjade MSN flitigt i arbetssyfte.

Att dom sen har spärrat Facebook gör mig ingeting. Sen spärrade dom "Youtube" och det kan jag också leva med - MEN nu har dom spärrat min gästbok... så jag kan inte ens på lunchen kolla inlägg..... Jag får väl leva med det också men trist är det.

Dags att söka nytt jobb......


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra torsdag! ♥

2008-02-07 @ 09:09:47
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: Lena

Tack för kommentaren:-) Torsdagen har faktiskt varit riktigt bra men jag förväntar mig naturligtvis en ännu bättre fredag.

//Lena

2008-02-07 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0