Hundsport kom idag...

... satte mig för att titta igenom och fastnade naturligtvis på artikeln om Lydnad. Börjar läsa och dom berättar om hunden Pheija som tävlade på Märsta-Sigtuna i Allhelgonahelgen.

Slänger en snabb blick över artikeln och ser en rottweiler... SOM SER VÄLDIGT BEKANT UT.... Japp Zyrrans apportering på tävlingen är fångad på bild.... ser hon glad ut eller????

Det var den tävlingen hon gjorde ett gigantiskt ärevarv med apportbocken

Hur kan det komma sig att dom apporteringar hon gör på sitt sätt alltid hamnar på bild? Jorå, jag kan le åt hennes pigga glada blick på bilden... hon är ju rätt söt.

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Fia

2008-12-10 @ 10:48:31
URL: http://fi
Postat av: Fia

Hej! Satt precis med hundsport i handen och skulle läsa den när jag kom in på din blogg. Så jag var tvungen att kolla Zyrran hihi. Hon ser ju väldigt glad ut =)

2008-12-10 @ 10:50:08
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0