En resa...

till Ekerö var dagens aktivitet.


Jag och hundarna startade från ett gråmulet Tumba men när vi transporterades över med färjan så började solen komma fram.

Jag träffade Susanne och David med hundarna på Mälarö BK. Gick igenom lydnaden för appellklassen med David och jag tror att han är rätt taggad *ler* Zyrran fick ett litet genrep inför morgondagen. Solen sken på Ekerö som sagt men redan på båten tillbaka så blev det gråare - tänk att Ekerö behöll solen för sig själv hela dagen!


En liten bild på syskonen Zyrran och Biggles.

Jag har gått i några dagar och haft besvär med ryggen och det vill inte ge med sig. Trött och stel i axlar, nacke och delvis i svanken. Blir det inte bättre så får jag lov att gå till kiropraktorn - om det finns någon som har öppet under mellandagarna.


I morgon åker jag och Zyrran till Östhammar och gör ett startförsök i lkl 2. Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Fyy låter inget vidare med ryggen...=(

Här håller vi tummar och tassar för er i morgon =)

2008-12-25 @ 21:49:41
URL: http://puli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0