Äntligen:-)

Idag kom remmen till torktumlaren. Kenneth fick fixa dit den medans jag fixade käk till grabbarna *ler*.

Nu hörs ett efterlängtat ljud från badrummet när första tvättomgången får åka tumlare.

Tidigare ikväll har vi varit på Botkyrka och tränat lite lydnad. Mamma Vizca va med på planen då Lotta J har fått låna henne. Zyrran fixade störningen galant. Naturligtvis slängde hon några nyfikna blickar bort mot sin mamma men stannade hos mig för att jobba vidare.

Även en platsliggning bredvid mamsen där vi gömde oss och jag klev även av planen och gick bort till bilen för att hämta ett par saker och Zyrran låg tryggt och fint kvar.

Eddie fick också lite lydnad idag, fritt följ, dumruta, inkallning och rutan. Han fick även en platsliggning med Zyrran.

I morgon är det Flempan som gäller och ringträning med Zyrran.

Kommentarer
Postat av: Alma

Hej!

fin blogg, vad tycker du om min:)?

följ den gärna med bloggkoll.se

kraam

2008-12-17 @ 19:05:33
URL: http://almiiza.bogg.se/
Postat av: susanne

Tack för i går:)kort och intensiv träning..Är inte så pigg i dag heller:( näsan rinner och skallen dunkar! Vi hörs! Ps. Zyrran är så fin (ganska lik sin bror typ)HIHIHI.

2008-12-18 @ 10:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0