Vill ta ett morgondopp....

Igår åkte jag och Kenneth och hämtade upp Lotta i Salem. Vi åkte till Tullarn för att ta ett kvälldopp. Det var visst fler som hade samma tanke. Lotta och jag tog ut Zyrran i vattnet så hon fick simma medans Eddie satt på stranden och avnjöt en kvällöl.

Rätt som det var så dök två hästar upp. Zyrran lugn som en filbunke och bara betraktade dom stora djuren. Två små tjejer lekte och kastade boll med Zyrran. Vet inte vem som hade roligast:-)


I morse efter morgonturen så ville tydligen Zyrran bada mer.... hon klev ner i poolen som låg upp och ner för att torka.... Jag får nog fylla på den i kväll igen......

Dax att sticka till jobbet och göra lite nytta.... för efter den här dagen går jag på semester:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0