Shopingrunda:-)

Kenneth och jag stack iväg till Skärholmen för att handla. Jag passade på att inhandla Walkie Talkie av märket "Twintalker 9100 Long Range". Det är ju något som kommer att behövas under bevakningsträningen. Känns som ett mycket bra köp. Bordsladdare och även billaddare ingick.

Nu står dom på laddning för att kunna provköras i morgon.....det kanske till och med funkar att få med sig någon av grabbarna i skogen *ler*

Vi fortsatte till fotoaffären och där inhandlades ett nytt objektiv till min systemkamera.... nu går det att zooma in betydligt bättre.

Vi fortsatte vår pengakostande runda med Sea Hund & Katt  där vi mötte Sussie som skulle inhandla ett utställningshalsband till Myzzko.... på lördag så ska han ju ställas. Tyvärr så hittade vi inget där men innan vi fortsatte till Tumba Hund och Katt så inhandlades det både hundmat, metallapport och diverse hundgodis.

Av någon konstig anledning köptes även ett "Snake-halsband" till Zyrran i Tumba. Grymt snyggt halsband......


Jag har inte bestämt mig än om hon skall ha det på utställning eller till vardags...... *funderar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0