Lydnadslägret är slut:-(

Hemkommen efter 3 dagars hårt tränande. Vem som är tröttast just nu är svårt att säga, jag eller Zyrran:-) När jag klev in i hallen och tog av mig mina skor och strumpor så var fötterna som russin.... men det var värt det helt klart.

Efter dom här 3 dagarna så har jag två sidor uppskrivna i anteckningblocket på vad jag ska träna på.... vissa saker är detaljer och en del är av större vikt.

Vi var totalt 11 stycken (1 fick förhinder) och det var ett härligt gäng kan jag säga. Många skratt och även diskussioner och ventileringar hann vi med:-)

Sen att jag och Sussie har haft väldigt trevligt tillsammans är ju icke att förglömma. Det finns en mening som vi har kläckt ur oss lite väl ofta: Var/Vart är.... och det kunde vara allt mellan rumsnyckel, mobil, bilnycklar, träningsväst etc... dock kom aldrig frågan upp om vart hunden var!!!

Vädret dom här dagarna har varit väldigt växlande. Sol, mulet och lite regn. Man är så upptaget med träning så inte ens regnet upplevs som jobbigt - man har ju annat att koncentrerar sig på. Blöt blev man men man brydde sig inte direkt förrän man var på väg hem.

Under onsdagen så fick Zyrran låna min regnjacka - vad gör man inte för hunden:-) Även när solen kom fram så tycket damen att det var ganska skönt....

Vi bodde på ett jättetrevligt vandrarhem mitt inne i Köping. Zyrran kröp upp i min säng och tog igen sig på kvällarna.

I morgon ska jag ta upp mina anteckningar och planera min träning för den kommande veckan och jag riktigt längtar. Men vi har en väldigt viktig uppgift på söndag och det är Zyrrans MH. Lördagen kommer alltså att gå i vilans tecken för damen för att hon ska vara utvilad på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0