Lydnad 9-16

I morse startade jag och Susanne resan mot Köping. Susanne leder när det gäller att köra fel. Jag upplyste henne om att det var mot Göteborg vi skulle.... rätt som det är hör jag i Walkien: Jag körde fel!!!!!

Sussie är nu med i klubben "FBSIH" (=Förvirrade Brudar Som Inte Hittar) Jag och Lotta J är stolta över att Susanne är en av oss:-)

Väl framme i Köping så har vi tränat lydnad hela dagen... många nya tips och vad vi ska tänka på - När klockan var straxt innan 16 så somnade Zyrran och det är väl första gången jag ser henne krokna när det gäller lydnad.... men efter 7 timmar så är det helt OK.

När vi hade packat in oss på Vandrarhemmet så tog jag och ett par till ur gänget och styrde kosan om Köpings svar på "Kolgrillen". Lite mat och en öl - sen gick vi hem igen.

Hundarna är trötta och Zyrran sover gott på mina fötter - snart är det dags för nattkiss och sen är det tajm att sova sött.

Ny dag i morgon med lydnad och spår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0