Kvällsträning på Sthlm:s Södra

Åkte och träffade Sussie/Myzzko på Stockholms Södra på kvällen. Sussie kompis Maria var också där med sina två kelpie´s.

Eddie fick hela elitprogrammet och han blir stabilare och stabilare men vi har fortfarande några små saker att träna på:-)

Zyrran fick 2 st budföringar. Två olika mottagare som hon aldrig träffat förut. Båda gångerna satte hon sig rakt och att mottagaren tog på henne berörde henne inte alls. Vi körde även fritt följ, rutan, hoppet och framförgåendet. Tyvärr så var köket stängt så ngt kaffe blev det inte efter träningen.

När jag kom hem så gick jag en sväng med hundarna och då ringde Ingela och behövde hjälp med Vizca. Mor och dotter ligger nu utslagna på mitt köksgolv och jag måste nog erkänna att familjen har lite svårt att se skillnad på dom...

Lägger in några bilder från vår kvällsträning.


Fotposition...



Fritt följ.....


Bus och lek....


Cewin ville också vara med...

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tack för en trevlig träningskväll.

Vad fin han är min "lilla" Cewin. Hoppas att det är OK om jag lånar bilden av dig.

Vi ses!

Sussie, Cewin och Myzzko

2008-08-08 @ 11:21:36
Postat av: Lena

Det är bara att ta Sussie:-)

2008-08-08 @ 14:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0