Kelpiespecial

I morse hämtade Sussie mig vid halv 8 och sen åkte vi vidare och fiskade upp Yvonne som väntade vid Slagsta. Väl framme i Almunge så skulle jag ställa Myzzko.

Vi fick gå ut ur ringen med en 2:a för Myzzko tyckte inte att det var helt ok att visa tänderna - men kulorna fick domaren känna på två gånger utan protester:-)

Ja som sagt det kom lite morr (ej acceptabelt) men han försökte ju inte i alla fall hugga i protest. Sussie är nu taggad och ska träna mer på tandvisningen:-)

När jag och Sussie kom hem så plockade jag upp Gucci, vi ska vara hundvakt i en vecka. Sen vidare och hämtade mina två vovvar så gick jag och Sussie med alla 5 hundarna det långa varvet i skogen. Zyrran, Eddie och Myzzko sprang lösa och Zyrran jagar gärna efter Myzzko ett tag sen inser hon att han är för snabb:-) Skogen är full med vatten och Zyrran passar även på att plumsa och plaska så gott det går...

Sen har vi inte gjort många knop. Vi har precis varit ute och tagit kvällskissen och tjejerna har skött sig utmärkt.


I morgonbitt sticker jag och hundarna till Botkyrka Bk för att titta på Lägre och Högre spårtävlingar... kan ju vara bra att kika lite eftersom vi också ska tävla dom klasserna så småning om:-)


Kommentarer
Postat av: susanne

eller hur!!! Visst ska vi tävla i dom klasserna :) I alla fall Bigge och jag!Ses tisdag!Kramiz!

2008-08-09 @ 23:10:34
URL: http://bjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0