Viltspår för Eddie

Svärmor kom förbi med James och vi tog en fika i solen på framsidan. När det var dags för Eddie och Gucci att få ta sina spår så kom Jenny förbi. Svärmor hängde med ut i skogen och Zyrran blev förvånad över att hon inte fick följa med.

Gucci tog sina spår galant och tyckte det var super. Ska fråga Jenny i morgon om hon har träningsvärk - det gick undan vill jag lova:-)

Eddie var väldigt förväntasfull. Jag har nog aldrig sett honom spåra så bra som idag. Det var nästan så att han ville bära klöven tillbaka.

Väl hemma så fick Eddie gå in och Zyrran fick hänga med på en liten sväng.

Känner mig väldigt nöjd. Köksfönsterna är putsade (på utsidan), mattor är tvättade, barnen har fått mat och nu ska jag ta itu med sovrummet.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0