Torktumle-helvete

Städat hemma och tyckt att det har varit roligt dessutom.... sovrummet är kliniskt rent. En massa tvätt är tvättad och snyggt ihopvikt i köket - bara för barnen att bära upp till sina rum. En massa småsaker är gjorde, sånt som oftast inte ses av övriga familjemedlemmar *ler*.

Skulle precis kolla tvätten i torktumlaren - fanskapet har gått sönder, det blåser en massa varm luft men trumman roterar inte..... JAG ORKAR INTE!!!!!

..och Kenneth kommer inte hem förrän på måndag......

Kommentarer
Postat av: Sacco

Äh, deppa inte ihop:) Det där med torktumlare är en vanesak. Jag tänkte likadant förut. Hur ska jag klara mig utan? Nu har jag inte haft någon de senast 5 åren och jag saknar den inte ens längre. Det blir inte någon torktumlar i tvättstugan när den nu blir klar (om man inte skulle vinna på lotto eller nåt).

2008-04-19 @ 23:52:53
URL: http://www.bjorkmannarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0