Solen är tillbaka och snön borta:-)

Väl hemma från jobbet så blev det en kopp kaffe i solen på framsidan. Sen fick jag äran att skjutsa Kenneth till Tumba eftersom han ska på Kick-off med jobbet - till Malta!!! Hem kommer han på söndag natt och på måndag åker han vidare till USA.

När gubben var avlämnad och jag hemma igen så tog jag och Jenny en liten runda med hundarna. Den rundan blev Zyrrans uppvärmning. Sen tog tog hon och jag en liten cykelrunda. Vi blir säkrare och säkrare både hon och jag:-) Nu känner jag inte så ofta att vi cyklar med livet som insatts *ler*

Sen blev det en nervarvningsrunda och vi avslutade med lite massage:-)

Nu ska barnen få lite mat och sen bär det iväg på föreläsning. Ska bli roligt.


Kommentarer
Postat av: kristiina

Behöver de folk på gubbens jobb???
Jag vill också åka till Malta på kick off *avundsjuk*

2008-04-10 @ 20:21:59
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: Lena

Jag kan säga till dom att jag vet en riktig "hacker" som behöver jobb:-)

//Lena

2008-04-10 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0