Slutade i utsatt tid

Idag kom jag iväg hem från jobbet enligt mina nya arbetstider:-) Väl hemma - en runda med hundarna som för Zyrrans del blev uppvärmning inför cykelträningen. Zyrran var duktig, hon fick visserligen syn på en skata som drog över vägen där vi och hon var på väg att sätta efter men jag fick till ett "NEJ" och hon fortsatte framåt.

När vi kom hem så var det dags att gå lite till för att varva ner. Sen tog vi några lydnadsmoment borta på gräsmattan vid vändplanen. Idag fick vi till våra snabba sättanden igen i fjärren *ler*.

Sen blev det bus hemma på tomten... hon roar sig rätt bra själv. Nu har barnen fått mat och tvätten är vikt och ligger i snygga högar på köksbordet - var och en tar sina kläder.......

Om någon timme ska jag och Kenneth ta en lite längre runda med hundarna.


Kommentarer
Postat av: alex

hoppas du får en bra dag:D

2008-04-03 @ 18:56:54
URL: http://amethyst.blogg.se
Postat av: kristiina

Jag är imponerad...=)
Du har verkligen blivit en sann husmor *asg*
Vi ses snart

2008-04-03 @ 22:03:26
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: Lena

Japp - känner mig nästan som en s.k. "Bull-mamma".... men ärligt talat så långt kommer det nog aldrig att gå:-)

//Lena

2008-04-03 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0