Sliten på en söndag

Tack vare allt trädgårdsarbete i helgen så har jag en skön känsla av trötthet och värk. Mycket har blivit gjort och en del är kvar att göra.

Just nu så är det återigen repstuga i vardagsrummet där den ena låten efter den andra dras igenom. Zyrran har gått in och lagt sig i soffan - mitt i allt. Hon sover som en stock i tonerna efter all världens hårdrock. Hon sover på rygg som en rottweiler ska, benen spretar åt alla håll och i mina ögon ser hon lite slampig ut.

Är hon en blivande groupie??
Kommer hon snart hem med ett "fett" nithalsband??

Själv undrar jag hur jag i hela friden ska orka gå till jobbet i morgon.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Åhh va underbara raser du har.. Har blickat igenom din blogg lite snabbt för jag brukar ha dåligt med tid.. Men det låter som du tränar de rätt mycket eller?? Tävlar du och ställer ut också?? Ha det underbart..

2008-04-27 @ 23:03:19
URL: http://nikkilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0