Informationsmöte

Efter jobbet stack jag och hundarna ner till Botkyrka BK för lite lydnadsträning. Eddie var först ut på planen. Vi fokuserade mycket på rutan och kon-skick. Rutan bytte plats ett antal gånger och även från vilket håll jag skickade.

Tyvärr så hade jag glömt mina apporter hemma så någon apporteringsdirigering kunde vi inte köra. Vittringen fick också vara med ett par gånger. Eddie jobbade på bra och mitt störta problem nu är fjärren. Han har börjat ta steg framåt även fast jag har belöning bakåt..... ska fundera på en lösning.....

Zyrran fick positionsträning och bakdelskontroll. Läggande och ställande fungerade kanon och inkallningen likaså. Planerna var att även köra rutan men eftersom jag såg att värmen tar på henne så bröt jag efter hoppet och vi åkte hem.

På kvällen hade jag fått det efterlängtande mailet. Vi ska på informationsmöte ang. Tjänstehundsutbildningen. Ska bli roligt. Kenneth ska följa med eftersom det angår faktiskt hela familjen då jag kommer att vara borta en del.


Kommentarer
Postat av: Nikki

Hallå där.. Tackar för omtanken.. Som tur är så försvann maskarna redan dagen efter.. Eller ja jag vet inte vad som hände men köpte avmaskningsmedicin och de sa att det skulle försvinna direkt och att jag skulle se det i hans avföring men har inte sett något mer.. Och jag saknar inte det heller.. haha.. =)

har inte riktigt tiden nu men kommer trilla in här och läsa lite.. vad har du för hundar då?? och hur gamla?? =)

Ha en underbar dag i solen

2008-04-23 @ 10:58:47
URL: http://nikkilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0