Ibland är hon billig

och då menar jag inte slampig:-) Nu på kvällen så var det tyst, väldigt tyst!!! Först reagerade jag inte eftersom hon hade legat i min säng och sovit... men sen så får man den där känslan som alltid bara är så rätt.

Hon hade nosat reda på mina nya kläder jag köpte idag... plockat upp just den toppen som jag var mest nöjd över och dessutom skulle ha i morgon när vi ska ut med jobbet........ tugg, tugg, tugg

Billig hund? - JA!!!

Jag ska nog forska i vad hennes mor (Vizca) gav henne för mat dom första 8 veckorna!!!!!

Bevis kommer *ler*



Kommentarer
Postat av: alex

svar: ah jo fast det är ju ändå en skillnad på hru hon ser ut i verkligheten och på kort, fast så är det ju såklart med alla modeller:)

2008-04-03 @ 22:40:23
URL: http://amethyst.blogg.se
Postat av: alex

svar: nej så sant så sant, inte ens Tyra Banks ser ut som Tyra Banks på morgonen kan jag tro:)

2008-04-03 @ 23:07:19
URL: http://amethyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0