Glömde gå hem

Jag går ju hem vid halv 3 på dagarna nu när jag jobbar 75%. Skönt, eftersom jag hinner med mer saker samtidigt somj jag hinner gå ner i varv på kvällarna. Men idag, så kom min kollega in tjugo i tre och frågade om inte jag skulle gå hem..... jag var så upptagen av arbetet att jag glömde tiden - helt otroligt.

Handlade på vägen hem så jag och ungarna har lite gott framför TV. En kopp kaffe på uteplatsen och sen kom svärmor och James förbi. Vi tog en tur ner till ängarna där hundarna rusade fritt.

Efter någon timme var vi hamma och då tog jag cykel och Zyrran och vi stack ivägn till Solbo och handlade lite hundmums. Det blev både tjurmuskel, grisöron, baconrullar och ett par pipleksaker.

Nu är det ryggläge i soffan som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0