En underbar dag...

...som startade i morse med en sväng i skogen och nere på ängarna. Sen hem och ta en kopp kaffe. La mig en stund på soffan eftersom vi var hemma ganska sent i natt. Sen drog jag, Micke och Tobbe iväg och inhandlade lite saker som behövs för bygget av staket mellan oss och grannen.

Sen tog det fart. Eftersom buskar skulle grävas upp och plintar gjutas så bordrade jag även barnen att vara aktiva. När alla buskar var borta så hade Zorro och Zyrran skitkul eftersom deras tomter hade slagits ihop och det fanns mer plats att busa på. Dom röjde hela eftermiddagen.

Nu sitter jag i soffan och tittar på Körslaget, ett glas vin är upphält och Zyrran drar timmer.


Kommentarer
Postat av: susanne m big.

Visst va de rätt att Linda åkte ut!? Vin och myslördag även här. Jobbat i dag och sen jobbat på att hålla Bigge still:/Kram!

2008-04-26 @ 21:46:29
Postat av: Lena

Japp - Dom andra var betydligt bättre. I dag ska vi fortsätta med vårat staket.... Det känns i kroppen från igår:-)

2008-04-27 @ 07:52:53
Postat av: Ninna

Rätta takter , jag är för barnarbete *ler* iaf. då det gäller våra barn , ut med dom bara , låt piskan vina......
Ha en underbar dag =)=)

2008-04-27 @ 12:02:11
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: Fanny Gillbjer

ha en bra kväll, kika gärna in min blogg..

2008-04-27 @ 16:00:40
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0