Ekerö, sol och hundar

Igår åkte jag och Zyrran ut till Ekerö för att träffa Susanne och Biggle. Även Jessica med Eros och Sicco var där.

Vi började med att lägga varsit spår. Det är inte lätt i terräng man inte känner till. Jag höll på att springa in i Susannes spår och att korsa mitt egna vid slutet......  Medans spåret lade till sig körde vi uppletande med Nova, Biggles och Zyrran.
image140

En härlig fikapaus med kladdkaka (som Jessica bakat) i solen. Sen var det spårets tur. Jag kände mig inte riktigt nöjd efteråt. Vet inte riktigt vad det va för hon fick med sig alla 6 pinnarna + slutet.

Jessica med familj åkte hem. Susanne och jag körde lite lydnad och sen var det dags att åka hem. Väl hemma så fick trötta rottweiler gå in och sova. Eddie och jag träffade Jenny och Lissa och tränade lite lydnad.

Eddies träning gav olika resultat *ler*.

Snart ska vi åka till Botkyrka för tävling....  Just nu känns det som om inget kommer att fungera. Rapport kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0