Utställning i Nyköping

image15Stack iväg i arla morgonstund. Utställningen som jag trodde va ute  va istället inomhus. När jag insåg att vi skulle vara inomhus så sprang jag snabbt och köpte en Coca-Cola som jag kunde doppa Zyrrans tassar i. Vill inte vara med om halka som under gårdagen. Det fungerade perfekt och hon stod stilla.

Fick samtal från Lotta/Elexa som kastade sig i bilen och kom till Nyköping.

Zyrran plockade hem BIR:et idag. Ingen gruppfinal utan valparna gick direkt till BIS-final. När vi va 10 ekipage kvar så fick vi gå ut ur ringen. Även om jag gärna hade sett en sån där "jätte-stor" BIS-rosett på väggen hemma så var jag jättenöjd.

Zyrran har skött sig exemplariskt. Hon höll hela vägen ut och hade energi kvar i BIS-finalen.

Tack Lotta/Elexa för hjälpen med Zyrran. Nu vet du vad jag har i kopplet under promenaderna.... inte ens en stackars keps får ligga kvar på marken:-)

Nästa helg så bär det av till Eskilstuna för utställning.......

Kommentarer
Postat av: Annika och Zach

Grattis! Super att vinna BIR!

Ni verkar ha fastnat för det där med utställningar ;) Visst är det roligt? Till helgen ska jag och Zach ställa ut båda dagarna, håll tummarna!

2007-10-22 @ 19:27:04
URL: http://sheltie.webb.se
Postat av: Lena

Självklart håller jag tummarna för er. Jag var väldigt negativt inställd till utställning när jag köpte Eddie - men när man väl har börjat så går det inte att sluta:-)

2007-10-22 @ 21:13:40
Postat av: kristiina

Grattis , gläds med er =)=)

2007-10-23 @ 18:29:08
URL: http://ninnaspuli.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0