Skogen få klara sig utan oss just nu

Jag bestämde mig redan igår kväll för att lämna skogen och älgarna ifred under några dagar.  Får lov att hitta ett bättre ställa där skruttan får springa. Klubben är ju inte så aktuell nu pga ev. löp......

Vi tog en vanlig morgonrunda istället. Hundarna såg lite förvånade ut när vi gick åt motsatt håll i morse.

Mina arbetskamrater ska till och spela bowling i kväll - jag hoppar evenemanget då det är uppstigning tidigt i morgon och utställning i Sollentuna. Lotta/Hector ska också dit. Det blir vår första inomhusutställning. Gäller ju att träna till Stora Stockholm:-)

Kommentarer
Postat av: Annika och Zach

Då får vi önska er lycka till i Sollentuna! Visa de andra rottisarna hur man ska se ut ;)

2007-10-19 @ 18:36:18
URL: http://sheltie.webb.se
Postat av: Lena

Ja.... det ju bra idag:-)

2007-10-20 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0