Regn, regn, regn

Det var inte roligt att åka från jobbet igår och inse att det redan var kolsvart ute. Jag och min positiva sida hade fått för oss att det skulle bli ljusare på kvällarna efter att vi ställde om till vintertid.... helt fel! Men det är å andra sidan trevligare på morgonpromenaden - ljusare:-)

Hem och bytte kläder för att åka till Botkyrka och träna. Jag och Jenny hade även bokat att vi skulle ses tidigare för att låta Gucci och Zyrran springa av sig i valphagen. När vi tittade upp mot valphagen så insåg vi att där fanns ju inga lampor (det borde jag har vetat) så vi tog och gick ner till stora planen som var upplyst och släppte vildjuren där. Det gick ju bra eftersom vi av någon konstigt anledning var ensamma... varför tränar inte folk i regn?

Det var full rulle på tjejerna. När Jenny och Micke skulle vidare så fick Zyrran hoppa in i bilen så fick Eddie en stund på planen...... När klockan var 7 så var jag, Maria/Seiko och Susanne/Myzzko rejält blöta så vi valde att inte gå upp och fika utan åkte hem istället.  Det var gårdagen.... idag är jag ledig och ska till veterinären med båda hundarna. Vi ska ju ta blodprov för rabies..... det är bara att hålla tummarna för att det är ok:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0