Ny stegräknare

Åkte iväg på lunchen med mina goa arbetskamrater. Efter en härlig lunchmåltid och så bar det iväg till Stadium för att kolla på en ny stegräknare. Min gamla gick sönder i clipsen och det va synd eftersom jag trivdes med den enkla lilla manicken.

Jag vill inte ha någon med en massa finesser utan en som är enkel och till ett bra pris. Hittade en för 99 kronor och insåg att förutom steg och sträcka så räknar den även kalorier och har även en tidtagning...... men den fick duga. Lättläst manual och hyfsad att ställa in. Vet inte om jag kommer att kasta den gamla eftersom den fortarande fungerar - det kanske är någon som vill ärva den???

Det är så bra med en stegräknare när man lägger spår eftersom jag lätt blir förvirrad och tycker det är svårt och avgöra hur långt jag har gått:-) Nu kan jag återigen ha kontroll på spårlängden till Zyrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0