Mer älgar....

image14image13När jag kom hem från jobbet så tog jag mig en skogsrunda. Det är helt otroligt men dom två älgarna som vi stötte på i morse fanns kvar på kullen. Dom har tydligen flyttat närmare civilisationen nu i älgjaktstider. Eddie noterade dom ståtliga djuren och blåste upp sig lite extra men insåg snabbt att det va bara att följa med matte. Zyrran, den tokfian skuttade runt och märkte dom inte nu heller.

När jag nu har hittat det perfekta stället för hundarna att springa lösa på så kommer det inkräktare:-) Jag tycker nog att dom kan visa lite hänsyn och ge mig i alla fall 2 timmar av dygnets 24 på det perfekta hundrastningsstället.....

Enligt älgarna och övriga djur i skogen så är förmodligen jag och hundarna dom värsta inkräktarna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0