Måndagsträning på klubben

I morse så var Zyrran så slut efter helgens bravader. Hon ville inte ens äta. Man kan väl säga att hon hade "tur" att det åter va måndag och arbetsplatser och skolor var aktuella för övriga i familjen. Hon överlycklig när jag kom hem,  inte för att jag vill påstå att hon är egoist eller nått... men hon kunde inte förstå varför jag skulle hälsa på Eddie......

Maria/Seiko, Sussie/Myzko och jag drillade och drillades av varandra. Nötte det fria följet med Eddie då han har börjat gå för långt ut.... återigen märks det att lydnad är s.k. färskvara.

Dumrutan, fjärren, platsliggning och sittande grupp kördes också. Maria och jag har gett varandra hemläxa:-) Till nästa vecka så är det hårdträning på fjärren.... hoppas min tid räcker till.

Zyrran fick givetvis följa med till klubben - men utan träning. Hon tyckte det va helt ok då det vankas grisöra när man ligger och väntar i bilen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0