En hund i taget!!!

image5Hem tidigare från jobbet. Utvecklingssamtal med 16-åringen. Jag blev faktiskt lite förvånad när det tidigare damp ned tid för samtal eftersom han går i gymnasiet. På min tid fanns inte sånt....... (åldersvarning). Min goa son sköter sig bra i skolan och med en frånvaro på 0%. Man har ju inte så stor koll eftersom hans tider inte stämmer med mina. Det fanns bara positiva ord från lärarna. Nu kan man andas ut.

Väl hemma så fick Eddie först en sväng för sig själv eftersom jag skulle ut i skogen med Jenni/Gucci. Kände att det kunde vara skönt och fokusera på en hund i taget:-). Eddie såg lite förnärmad ut när jag och Zyrran sen gick i väg själva. En bit in i skogen så släpptes "dom vilda" lösa för att springa och leka. Att dom orkar:-) Vi tränade lite inkallning. Jag och Jenny sprang åt olika hålla och ropade på våra små troll. Det gick bra. Jag hade ju varit lite förutseende och stoppat på mig köttbullar istället för torra levergodisar.

Leken avslutades med en promenad och det var nyttigt för dom att komma ner i varv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0