Måndagsträning och långpromenad!

Igår så var det sedvanlig träning på Botkyrka. Vi var några stycken tappra själar. Det var kallt ute och frusen backe. Eddie fick sig lite fritt följ med mycket vändningar och sidoförflyttningar. Valde att inte köra inkallning när underlaget var som det var. Zyrran fick sig också en svängom. Det är roligt att se hennes små framsteg. Även om hon lekte vilt med Myzzko i lördags så fick han bara en blick och sen var han inte intressant något mer. Övriga hundar bryr hon sig inte heller om.

När vi kom hem blev Zyrran överlycklig eftersom min pappa satt i soffan. Pappa blev inte lika lycklig över en rottweiler i knät. Pappa hade rymt då mamma hade tjejträff hemma. Jag lockade med mig Zyrran ut i köket så han fick se på tv.

Idag tog jag och Jenny en långpromenad med hundarna. Dom var inte rena vid hemkomsten så det blev in i duschen med båda vovvarna.....

I morgon ringträning igen.... ska bli roligt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0