En trött rottweiler...

.... ligger nu utslagen på köksgolvet.

Trodde aldrig jag skulle komma hem idag - olycka på E4:an. Det tog bara en och en halv timme mot normala 30 minuter.  Väl hemma så var det bara att slänga om till mer bekväma kläder och packa in hundarna och åka iväg´till klubben. Sussie med Myzzko och Cewin kom också ner. Även om Sussie hade sagt något om vilodag så kunde hon inte hålla sig - men å andra sidan så fick Myzzko mycket passivitetsträning på planen. Men han va glad ändå:-)

Själv så var det dags för Zyrran-aktivering. Eddie fick stå över idag. Vi tränar mycket kontakt och det blir bättre och bättre. Det var skönt att se att Zyrran inte brydde sig om dom andra hundarna på planen bredvid eller hade något intresse för Myzzko. Det var bra fokus på mig istället. 

Jag ville göra en platsliggning och Sussie passade då på att lägga Myzzko också. Hon är duktig Zyrran - Sussie körde lite störning och det var inga problem alls. Men som sagt nu är hon en trött trasa som sover gott.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lät roligt=)Sånt skulle jag behöva köra med mina vildar oxå!!

Ha de bäst!

2007-11-01 @ 20:52:47
URL: http://Idabell.blogg.se
Postat av: Lena

Kul att du tittade in hos oss... välkommen tillbax:-)

2007-11-01 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0