En mysig lördag

image19Igår kom jag ifrån jobbet lite tidigare. Inhandlade present till brorsdottern och sen hem för att kasta in vovvarna i bilen. Vi åkte iväg för att dom skulle få springa av sig. När vi sen kom hem så var både hundarna och jag nöjda.

Med god marginal så var jag klar innan vi åkte till kalaset.  Hundarna fick vara hemma.

I morse så sov jag väldigt länge. Släppte ut hundarna på tomten och konstaterade att det var snö ute,  gick sen och la mig igen. När vi senare på förmiddagen hade fått i oss lite kaffe och jag hade varit ute med Eddie en sväng så åkte jag och Kenneth med Zyrran till Salem för att hämta bilen. Vi tog bussen. Det är många människor som åker buss på helgerna konstaterade vi.

Efter att vi hade fikat hos mamma och pappa så gick vi en gemensam prommenad till min bror för att hämta lite tårta som blev över. Sen tog vi bilen hem..... Nu ligger Zyrran i mitt knä och sover. Den lilla kelgrisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0