Avslöjande......

image31I onsdags när Ingela och Vizca skulle åka hem så följde jag och hundarna med ut på tomten. Ingela gick ut genom grinden och jag skrattar och säger:

-Nu ska vi se till att du får rätt hund med dig!!

Tar Vizca och öppnar upp grinden mer och skickar ut henne till sin matte. Kvar på tomten finns Eddie och Zyrran. Ingela tittar lite och säger:

- Är det säkert att det är rätt nu?? Ska du inte titta en gång till!!

Jo, det är sant. Jag hade behållt Vizca på tomten och skickat ut min lilla Zyrran istället:-( Vad ska man skylla på? Stress eller förvirring. Ropade in Zyrran som såg väldigt besviken ut och lät Vizca gå ut(som såg väldigt lättad ut) och sen stängde jag grinden. Jag vet inte om Ingela såg den extrakontrollen jag gjorde innan hon åkte hem.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0