1, 2, 3, 4, 5 - spriiing

Ringträning i Flempan var gårdagens aktivitet. Jenny med Gucci åkte med mig och där träffade vi Marie, Susanne och Ingela med sina hundar. Tyvärr så var inte Lotta med Hector med.  Jag märker skillnad på Zyrran redan efter 3 gånger men vi har fortfarande saker att slipa på. Ser verkligen fram emot Stora Stockholm och My Dog i Göteborg.

När vi hade kursat klart och hämtat andan så åkte vi hem. Jenny och jag gick hem till henne och hämtade en flaska vin som vi sen delade hemma i mitt kök. Efter en stund så kom Ingela med Vizca. Gucci och Zyrran fjäskade på medans Vizca gick runt och passade på att vara lite märkvärdig:-)

Ingela hade med sig färgproverna så vi kunde beställa halsband till våra små söta flickor. Zyrran har ju börjat löpa och har alltså kvalat in till den åldern då man kan bära halsband med leopardmönster. Hon ska bli en sex-bomb:-) Nu får hanhundarna i Skäcklinge passa sig.

Till julafton beställdes ett rött halsband med silverbård. Det är så roligt med en korthårig hund där halsbanden syns.

I kväll så händer det inte mycket - förutom att jag ska städa lite.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0