Zyrran fick godkänt!

Visst låter det bra? I morse skulle jag och Astrid ta våra hundar ut i skogen igen. Men Astrid sov på söta örat och hörde inte när jag ringde. Sagt och gjort - jag tog hundarna och knatade iväg själv. Efter ett tag så kom vi till ängarna och där for vi runt och lekte lite. Jag ser då på avstånd att grannarna kommer och det är bla Zorro som är skitkul enligt Zyrran och sen labbe-tikarna ett par hus bort.

Jag såg på Zyrran att hon mycket väl kände igen Zorra och gärna ville springa iväg men när jag sa till henne att stanna så blev hon kvar. På mitt varsegod så pep hon iväg och så satte Zorro och Zyrran igång att leka. Labbetikarna hängde också på. Men det ser lite löjligt ut när Zyrran som är större i storlek fjäskar som en tok för damerna. Dom hade roligt alla hundarna så nu vilar Zyrran en stund eftersom vi ska till F18 på eftermiddagen.


image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0